Загальні умови та положення
1. Сфера застосування
Наступні Умови та Положення застосовуються до всіх замовлень, розміщених через наш інтернет-магазин. Наш інтернет-магазин призначений лише для споживачів.
2. Контрактний партнер, укладення контракту, варіанти виправлень
Контракт укладається з Henry Noack Fotoalben-Discount e.K..
Розмістивши товари в інтернет-магазині, ми робимо обов'язкову пропозицію нашого боку укласти контракт щодо цих товарів. Ви можете розмістити наші товари в кошику для покупок без обов'язковості і в будь-який час виправити ваші дані до подання обов'язкового замовлення, використовуючи для цього доступні засоби корекції, що надаються і пояснюються під час процесу замовлення. Контракт укладається натисканням на кнопку замовлення, що підтверджує вашу прийняття нашої пропозиції щодо товарів, що містяться в кошику для покупок. Після надсилання замовлення ви одразу отримаєте підтвердження по електронній пошті.
3. Мова контракту, зберігання тексту контракту
Мови, доступні для укладання контракту: українська, російська
Ми зберігаємо текст контракту і пересилаємо дані замовлення та наші Умови та Положення на довгостроковий носій. З міркувань безпеки текст контракту недоступний через Інтернет.
4. Умови доставки
Вартість доставки
Вартість доставки додається до вартості товарів, як вказано. Вартість доставки пояснюється у окремих пропозиціях товарів.
Варіанти доставки
Ми доставляємо товари за вказаною адресою доставки в процесі замовлення.
Ми відправляємо товари лише кур'єрською службою; самовивіз покупцем неможливий.
5. Оплата
На нашому інтернет-магазині в основному доступні такі способи оплати.
Передоплата
Якщо ви обираєте передоплату, ми надсилаємо вам наші банківські реквізити окремою електронною поштою та доставляємо товари при отриманні коштів.
Кредитна картка
Ви надаєте дані своєї кредитної картки під час процесу замовлення. Ваша картка буде знята з рахунку негайно після розміщення замовлення.
PayPal
Щоб оплатити суму рахунку через платіжний сервіс PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A, 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg ("PayPal"), ви повинні бути зареєстровані в PayPal, легітимізуватися за допомогою ваших облікових даних та підтвердити інструкцію про оплату. Операція з оплати буде оброблена PayPal після розміщення замовлення. Ви отримаєте додаткові інструкції під час процесу замовлення.
PayPal може пропонувати зареєстрованим клієнтам PayPal додаткові методи оплати у вашому обліковому записі вибрані відповідно до власних критеріїв. Проте ми не маємо впливу на пропозицію цих методів; індивідуальні пропозиції з оплати додаткових методів впливають на вашу правову відносину з PayPal. Більше інформації можна знайти у вашому обліковому записі PayPal.
SOFORT за допомогою Klarna
Щоб оплатити суму рахунку через постачальника платіжних послуг Sofort GmbH, Theresienhöhe 12, 80339 Мюнхен, Німеччина, вам потрібно мати банківський рахунок, активований для інтернет-банкінгу, відповідно ідентифікуватися та підтвердити інструкцію про оплату. Ваш рахунок буде зараховано негайно після розміщення замовлення. Ви отримаєте додаткові інструкції під час процесу замовлення.
Електронний стандарт платежів (EPS)
Щоб мати змогу оплатити суму рахунку через постачальника платіжних послуг PSA Payment Services Austria GmbH, Handelskai 92, Gate 2, 1200 Відень, Австрія спільно з австрійськими банками ("Електронний стандарт платежів (EPS)"), вам потрібно мати банківський рахунок у австрійському кредитному установі, який активований для інтернет-банкінгу, відповідно ідентифікуватися та підтвердити інструкцію про оплату. Ваш рахунок буде дебетовано негайно після розміщення замовлення. Ви отримаєте додаткові інструкції під час процесу замовлення.
Apple Pay
Щоб оплатити суму рахунку через постачальника платіжних послуг Apple Inc., One Apple Park Way, Cupertino, CA 95014, США ("Apple"), вам потрібно використовувати браузер "Safari", бути зареєстрованим у Apple, активувати функцію Apple Pay, ідентифікуватися за допомогою ваших облікових даних та підтвердити інструкцію про оплату. Операція з оплати обробляється негайно після розміщення замовлення. Ви отримаєте додаткову інформацію під час процесу замовлення.
giropay
У співпраці з постачальником платіжних послуг paydirekt GmbH, Stephanstr. 14-16, 60313 Франкфурт-на-Майні ("giropay") ми пропонуємо способи оплати giropay.
Щоб оплатити суму рахунку через giropay, вам потрібно мати банківський рахунок, активований для інтернет-банкінгу, відповідно ідентифікуватися та підтвердити інструкцію про оплату. Ваш рахунок буде дебетовано негайно після розміщення замовлення. Ви отримаєте додаткові інструкції під час процесу замовлення.
Giropay може пропонувати зареєстрованим клієнтам giropay додаткові методи оплати в обліковому записі клієнта, обраних згідно з власними критеріями. Проте ми не маємо впливу на пропозицію цих методів; додаткові індивідуально пропоновані методи оплати впливають на вашу правову відносину з giropay. Ви можете знайти більше інформації у вашому обліковому записі giropay.
Amazon Pay
Щоб оплатити суму рахунку через постачальника платіжних послуг Amazon Payments Europe S.C.A. 38 avenue J.F. Kennedy, L-1855 Люксембург ("Amazon"), ви повинні бути зареєстровані у Amazon, легітимізуватися за допомогою ваших облікових даних та підтвердити інструкцію про оплату. Операція з оплати буде оброблена протягом одного банківського дня після розміщення замовлення. Банківський день - будь-який робочий день, за винятком суботи, національних свят та 24 та 31 грудня кожного року. Ви отримаєте додаткову інформацію під час процесу замовлення.
BillPay
У співпраці з постачальником платіжних послуг "BillPay", наданим Klarna Bank ABSveavägen 46, 111 34 Стокгольм, Швеція, ми пропонуємо вам наступні способи оплати. Оплата через BillPay передбачає успішну перевірку адреси та кредиту та здійснюється безпосередньо до BillPay. Ви знайдете додаткову інформацію у відповідному способі оплати та під час процесу замовлення.
Оплата рахунку через BillPay
Сума рахунку сплачується після відправлення товарів та отримання рахунку.
Klarna
У співпраці з постачальником платіжних послуг Klarna Bank AB (publ.), Sveavägen 46, 111 34 Стокгольм, Швеція ("Klarna") ми пропонуємо вам наступні способи оплати. Оплата через Klarna доступна лише споживачам. Крім випадків, коли вказано інше, оплата через Klarna передбачає успішну перевірку адреси та кредиту та здійснюється безпосередньо до Klarna. Додаткову інформацію надається з відповідним способом оплати та під час процесу замовлення.
Покупка на рахунок через Klarna
Сума рахунку сплачується через 14 днів після відправлення товарів та отримання рахунку.
Фінансування через Klarna
Ви можете оплачувати суму рахунку щомісячними виплатами не менше 1/24 від загальної суми. Сума мінімальної виплати - 6,95 євро.
Рахунок
Сума рахунку сплачується протягом 14 днів з моменту отримання рахунку та товару шляхом банківського переказу на наш банківський рахунок. Ми залишаємо за собою право дозволити оплату за рахунок лише після перевірки вашого кредитного рейтингу.
6. Збереження права власності
Продукти залишаються нашою власністю до повної оплати.
7. Пошкодження під час доставки
Якщо товар постачається з очевидними пошкодженнями, зумовленими під час доставки, будь ласка, повідомте про дефект перевізнику і негайно повідомте нас. Невиконання вимог або зв'язок не впливає на ваші права або реалізацію таких прав, зокрема ваші права на гарантію. Однак цим ви допомагаєте нам заявити наші вимоги проти перевізника або страховика.
8. Гарантія та гарантії
8.1 Відповідальність за дефекти
Ми маємо законну обов'язковість постачати продукти, які відповідають цьому контракту.
Застосовуються законні гарантійні положення (відповідальність за дефекти). З моменту вашого замовлення застосовуються законні гарантійні права, регулювані законами країни, де споживач має своє місце проживання. Інформацію про будь-які додаткові гарантії та їх точні умови, які можуть застосовуватися, можна знайти поруч з продуктом та на окремих сторінках інформації в магазині, якщо це застосовно. Скарги можуть бути подані споживачами та бізнесами за нашими контактними даними, вказаними в ідентифікації постачальника.
Коли ви використовуєте свої гарантійні права, і ми вважаємо, що необхідно повернути товари для перевірки вашої скарги, ви повинні надіслати товари за наш рахунок за адресою, вказаною для цієї мети. Ми зобов'язані відповісти на будь-яку скаргу негайно, але не пізніше ніж протягом 14 днів від її подання.
8.2 Гарантії та обслуговування клієнтів
Інформацію про будь-які додаткові добровільні гарантії, які можуть застосовуватися, та їх точні умови можна знайти поруч з продуктом та на спеціальних сторінках інформації в інтернет-магазині, якщо це застосовно.
Служба підтримки клієнтів: Ви можете звернутися до нашої служби підтримки клієнтів щодо питань, скарг та претензій в робочі дні з 10:00 до 17:00 за телефоном 49 35952 - 423 141 або за електронною адресою info@bawowna.co.ua
9. Відповідальність
Ми в будь-якому випадку несемо відповідальність без обмежень за вимоги щодо збитків, що були спричинені нами, нашими законними представниками чи агентами
• за тілесні ушкодження, здоров'я чи життя
• за умисне або грубе недбале виконання обов'язків
• за гарантійні зобов'язання, де це було узгоджено
• стосовно споживача.
За винятком цих випадків наша цивільна відповідальність обмежується передбачуваними та прямими збитками на момент укладення контракту.
10. Онлайн вирішення спорів
Європейська комісія надає платформу для онлайн-розв'язання спорів (ODR), до якої можна отримати доступ за адресою https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Для вирішення спорів, які виникають з контрактних відносин із споживачем або чи таких контрактних відносин взагалі, ми будемо брати участь у процедурах вирішення спорів перед органом врегулювання спорів з споживачами. Споживачі можуть звертатися до свого національного європейського центру споживачів з цієї причини. Відповідні контактні дані індивідуальних Європейських центрів споживачів можна знайти на https://www.evz.de/en/alternative-dispute-resolution/adr-in-europe/.